poniedziałek, 30 marca 2015

Analiza Pokoju Charlesa

  Witajcie,w tej notce będziemy skupić się na "skarbcu" Charlesa.Oprócz filmu przedstawiającego kobietę trzymającą na rękach małą dziewczynkę oraz dwóch chłopców,z czego jeden jak podejrzewamy jest Charlesem.Większość jednak postanowiła skupić się tylko na nim,zapominając o rzeczach znajdujących się w pokoju naszpikowanych jego tożsamością oraz wyjaśniających dlaczego to robi.
Osoby ciekawe tej analizy rozwijają!

PS: czy tylko ja słyszę na tym gifie głos Arii robiącej "shhh"? :)


Zaczynamy od samego początku ,gdy zapala się światło.

1.Spencer podchodzi do maszyny z popcornem:



Nie wiem czy to coś znaczy,ale w odcinku 4x12(wspomnijmy jeszcze ,że w tym odcinku ujawnił się Ezra,który jednak tylko pisał książkę o całej sprawie Alison i nie był -A)

-Był mim "The Great Charlemange" na którego występie widzowie jedli popcorn.

-Aria została wybrana do sztuczki.Po jej wykonaniu dał jej różę.W 5x24 A daje komuś różę




2.Po krótkiej chwili kamera zostaje przekierowana na manekiny ,które tak wzbudziły naszą uwagę,że przeoczyliśmy coś co może być ważne,a mianowicie obrazek z odciśniętymi rękoma,który jak dla mnie jest zrobiony przez dziecko/dzieci!Wydaje mi się ,że niewiele osób zauważyło to:






3.W trochę dalszym kadrze (starałam się pomijać rzeczy które inni na pewno widzieli) widzimy z tyłu dwa zdjęcia a mianowicie:fotografie małego dziecka ,a przy niej puzzel,oraz fotografię kobiety Jessici/Marion(?) trzymającej dziecko w różowym kocyku oraz dwójka chłopców.



4.Mimo tego ,że ten obiekt jest duży ,raczej nikt go nie zobaczył.Jest to kojec/łóżeczko dla małych dzieci/niemowlaków.




PODSUMOWANIE: W skarbcu Charlesa znajduję się wiele dziecięcych motywów,co może pomóc nam rozwiązać jego tożsamość .Po odcinku finałowym zaczęło tworzyć się sporo teorii co do motywów Charlesa,więc,kim on może być?Zraniony ,zaginiony brat,który nie miał dzieciństwa?Bliźniak ,który chcę pomścić swojego brata/siostrę?

Wasze typy piszcie w komentarzach,z przyjemnością poczytam kogo wy obstawiacie jako -A;D




Proszę o komentarze,chociażby ze względu na to ,że cała notka jest wymyślona przeze mnie i trochę ją pisałam ;)

xoxo














4 komentarze:

  1. megaaa,mega i jeszcze raz megaa.Przez ciebie mam teraz w glowie metlik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wiadomo, Charles jest bratem bliźniakiem Jasona, czego nikt się nie spodziewał. Wszyscy mieli jakieś teorie na temat złego bliźniaka Alison, Arii czy nawet Mony. Po finałowym odcinku mam 72894714 pytań w głowie, ale to pytanie nurtuję mi się od samego początku pomysłu z bliźniakami: jak DiLaurentisowie ukryli to dziecko? W końcu nie trudno zauważyc 2 bliźniaków w takim miasteczku jak Rosewood. Potem podobno wysłali go do Radley, bo chciał byc dziewczynką, ubierac sukienki i bawic się lalkami (stąd miedzy innymi te sukienki, domki dla lalek z kłamczuchami itd.). I potem co? Nagle wszyscy zapomnieli o nim? Nawet sąsiedzi? Przynamniej pan Hastings musiał wiedziec coś o Charlesie.
    Najprawdopodobniej coś przeoczyłam, ale jeżeli ktokolwiek coś wie, to plz, to pytanie mnie nurtuje i niszczy mi życie (przynajmniej do czerwca) ;_;
    ~W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem prawdopodobieństwo, że to Bliźniak Jasona jest duże, ale tu się tworzy pytanie... Jeśli został on porzucony, zapomniany i się mści to czemu akurat na dziewczynach... Rozumiem, że na Alison i jej mamie... Jason nie dostaje tez aż tak po tylku, a ojciec to już w ogóle nie ma zielonego pojęcia co się dzieje... TO NIE MA SENSU!! Klamczuchy prześladuje i bardzo mocno daje im do zrozumienia, że chce je zniszczyć... Dlaczego?! Mam nadzieje się dowiedzieć, kocham ten serial, ale od 4 sezonu przestaje być to spójną całością. I tak nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde zawsze jak myślę o bliźniakach z rodziny Dilauretnis to na myśl przychodzi mi Courtney która jest bliźniaczką Alison ale w książce.

    OdpowiedzUsuń