niedziela, 7 czerwca 2015

Australijskie promo+opis 6x02

(napisy w rozwinięciu)



UWIĘZIONE
Spencer: Prawdziwy sen...nie zaznałam tego od dłuższego czasu 
PRZERAŻONE
Ashley:Co ci się tam stało?
 PORYWACZ WCIĄŻ JEST NA WOLNOŚCI
Spencer:Byłam tak blisko, że mogłam poczuć jego oddech.

Co o nim sądzicie?Jak dla mnie największym zaskoczeniem była Emily w wojskowym mundurze.
Według mnie jej tata pomaga jej radzić sobie ze strachem poprzez samoobronę i dyscyplinę.
Hanna wydaje się najbardziej zamknięta w sobie,a Spencer nie może spać.Aria sądząc po promo miewa coś w stylu majaczeń.Widać ,że Dollhouse odcisnął na nich duże piętno.
+ Opis 6x02
Dziewczynom udaje się uciec z domku dla lalek, ale to, co działo się tam, gdy były więzione, odciska na nich ogromne piętno. Bliscy z niepokojem strzegą je w domach i próbują bezskutecznie przywrócić do zdrowia. Nawet, gdy główny podejrzany, Andrew, przebywa w areszcie, Aria, Emily, Hanna i Spencer nadal obawiają się o swoje bezpieczeństwo.
Tymczasem, Alison musi uporać się ze swoją przeszłością i niesławnym rozgłosem w Rosewood.

Co o tym sądzicie?



1 komentarz: