środa, 3 czerwca 2015

Wypunktowane 6x01

Witam was serdecznie,dzisiaj mam dla was podsumowanie odcinka6x01,który został wyemitowany na kanale ABC Family o godzinie 2:00 w nocy naszego czasu.Wiele osób jeszcze go nie widziało,więc by nie robić spoilerów dalsza część notki w rozwinięciu:)
Zacznijmy od tego,że jak dla mnie był to jeden z najmroczniejszych i najbardziej trzymających w napięciu odcinków PLL,a także od teraz jeden z moich ulubionych,ok zaczynamy.

Najbardziej szokująca rzecz:
Pojawienie się Sary Havery 
Wiele osób na początku myślało,że tajemnicza blondynka kręcąca się po Doll House to wyczekiwana Bethany Young,jednak pojawienie się Sary było chyba większym zaskoczeniem.

Najlepsza scena grupowa:
Jak dla mnie najlepszą i w sumie wzruszającą sceną była ta gdy kłamczuchy wreszcie zobaczyły swoje drugie połówki.





Najstraszniejszy moment:
Było ich wiele,ale wybieram Monę ,która była trzymana w studni (?)
przez Charle'sa,oraz 2. czyli wtedy gdy A wpuściło do korytarza gaz usypiający,i zabrało Monę.
3.Straszne krzyki dochodzące z pokoju kłamczuch ,gdy A karze im do nich wejść.




Najlepsza stylizacja kłamczuch:
Kłamczuchy zostały przebrane za dawne wersje siebie.Mi najbardziej spodobał się ubiór *uwaga zaskoczenie* Arii.Ogólnie lubię większość jej wymyślnych stylizacji z każdych sezonów.


Najgorsza stylizacja kłamczuch:
Lubie stylizacje Emily ze wszystkich sezonów,ale ten purpurowy dres jest okropny.
Dobrze ,że Em już tak się nie ubiera.


Największa zagadka:
Co wspólnego ma Sarah Havery z A,Doll house,TAMTĄ nocą?


Ocena odcinka:
Dla mnie ten odcinek był wyjątkowo dobry,nawet lepszy od 5x25.Trzymał strasznie w napięciu i z przyjemnością mi się go oglądało.
Daje więc 10/10 

A wy na ile oceniacie pierwszy odcinek 6 sezonu?Czekam na komentarze :)



4 komentarze:

  1. oo, to ja jeszcze nie czytam, a zabieram się za oglądanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wypunktowanie odcinka....Aria grożąca -A. była świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się z tobą zgodzę, zdecydowanie był to taki odcinek który trzymał w napięciu.
    A jeszcze, co jeśli Sarah była w tym domku od czasu jej zaginięcia w końcu jakaś taka zdziczała była i wgl. Oby DO NASTĘPNEGO ODCINKA ;))) <333 AWWW /I

    OdpowiedzUsuń