czwartek, 2 kwietnia 2015

Charles=Catherine



Witam ,zapraszam was na dosyć krótkie,luźne przemyślenia dotyczące tożsamości Charlesa,które zapewne przez to ,że uwielbiam się rozpisywać zmienią się w teorie.Myślę ,że fajnie będzie ,jeśli pod tą notką rozpocznie się pogawędka dot. ogólnie tożsamości -A/Charlesa/Black Widow/Red Coat.

Nie przedłużając zapraszam do przeczytania ,skomentowania etc.

Nie chcę by cały post był rozłożony na blogu ,więc zapraszam do rozwinięcia.









Na teorię wpadłam podczas słuchania piosenki czołówkowej Pretty Little Liars zespołu The Pierces-Secret ,( która jest dostępna do słuchania na blogu) wstawiam tu cały tekst tej piosenki po polsku,a fragment którym się zainteresowałam pogrubię :




Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że jej nie powtórzysz,
bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Dlaczego się uśmiechasz,
jakbyś powtórzył mój sekret?
Teraz kłamiesz,
bo obiecałeś, że go zatrzymasz,
ale nikt nie dotrzymuje tajemnic.
Nikt nie dotrzymuje tajemnic.
Dlaczego, gdy czynimy nasze najgorsze uczynki,
musimy o tym powiedzieć?
One płoną w naszych umysłach.
Stają się prawdziwym piekłem,
bo wszyscy powtarzają.
Wszyscy powtarzają...

Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że

jej nie powtórzysz,

bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Spójrz mi w oczy.
Teraz robisz się senny,
czy jesteś zahipnotyzowany,
przez tajemnice, które w sobie chowasz?
Wiem co ukrywasz.
Wiem co ukrywasz .

Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że jej nie powtórzysz,
bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Alison?
Tak, Catherine?
Muszę Ci coś powiedzieć,
ale obiecaj, że nikomu nie powiesz.
Obiecuję.
Przysięgasz na swoje życie?
Przysięgam na swoje życie.
Przysięgłaś, że nigdy nikomu nie powiesz...
Obiecałaś, że nikomu nie powiesz
Obiecałaś, że nikomu nie powies
Obiecałaś, że nikomu nie powiesz...

Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że jej nie powtórzysz,
bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Tak, dwoje potrafi dochować tajemnicy,
tylko wtedy gdy jedno z nich nie żyje,
Tak, dwoje potrafi dochować tajemnicy,
tylko wtedy gdy jedno z nas ... nie żyje.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W wymienionym fragmencie pojawia się Catherine.Ale kim jest Catherine?Twórcy pll w finale 5B dali nam jasno do zrozumienia ,że Charles/-A to facet.Co jeśli Charles..to dziewczyna?np. no własnie,Catherine.Jest jasno pokazane ,że "Charles" miał okropne dzieciństwo.Wszystkim na myśl przyszedł Jason,a co jeśli chodziło o ...Paige?!*dam,dam,dam*

Wiemy ,że jej ojciec,lub też ogólnie rodzice są bardzo surowi ,i od najmłodszych lat kazali jej trenować pływanie.Wiemy również ,że od początku Paige jest typem chłopczycy,jest silna i zbudowana.To ona mogłaby z łatwością napaść na Alison.Z tego co pamiętam "uratowała" ją Emily i -A nagle sobie "zniknęło" nie robiąc żadnych krzywd Em.

Pamiętacie ,gdy A postrzeliło Ezre,a później przeskoczyło na drugi budynek?Jak dla mnie Paige jest do tego zdolna.Jak dla mnie dziewczyna mogłaby być Catherine.W tekście jest ,że Cath prosi Alison,by przysięgła na swoje życie,że nie wyjawi nikomu jej sekretu.Może Ali to właśnie zrobiła i prawie zapłaciła za to życiem,ponieważ "ktoś" uderzył ją kamieniem.Co jeśli była to "pigskin"?

Sekretem mógłby być ten list ,który Paige chciała wysłać...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I co sądzicie?Czy jest to dla was możliwe?Zapraszam do wyrażenia swojego zdania w komentarzu!+zapraszam do udziału w ankiecie

XOXO

6 komentarzy:

  1. Ciekawa teoria, też zawsze zastanawiała mnie ta Catherine i dotarłam do wiadomości, że zespół The Pierces (czyli ten który wykonuje czołówkę) tworzą dwie siostry: Allison i Catherine. Więc pytanie tylko, czy to przypadek czy kolejna wskazówka? Oglądając teledysk, wiele przypomina mi Monę z finału 5B: brunetka, którą przebiera się za blondynkę, stylizuje na Alison, niby wszyscy myślą, że nie żyje a ona żyje i chce walczyć z A. Poza tym w teledysku to Catherine(blondynka) "zabija" Alison(brunetka), a Alison-brunetka kojarzy się z Moną z 5B. I tu również jest ciekawa zależność, bo osobą która uczyniła to Monie jest A, Charles. Więc idąc tym tokiem myślenia A=Charles=Catherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ,że się tak rozpisałaś+dzięki za informację,mam w planach zrobić notkę z takimi "mini-teoriami",gdy pojawi się ich w komentarzach więcej :)

      Usuń
  2. Nie jestem zbytnio przekonana do tego, że Paige mogłaby być A. Cała gra jaką steruje A wydaje się być bardzo podobna do zabawy z lalkami (gdzie lalkami są Kłamczuchy). A Paige mimo, że jest dziewczyną to pasuje mi jakoś bardziej do chłopięcych zajęć niż zabawa lalkami. A po drugie, co było przewijane przy tworzeniu teorii tysiace razy, to na filmiku z Panią Dilaurentis było 2 chłopaków, a nie 2 dziewczyny. I na dodatek jaki cel byłby przebierania Mony za Alison, jeśli Paige nienawidzi Ali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos tego filmiku pani D. Racja jest na niej dwóch chłopaków i jedna dziewczyna, ale nikt nie powiedział że na nim jest Charles ale jako chłopak. Jak dla mnie jest na nim Charles ale jako ta dziewczynka czyli Catherine. Taka jest moja teoria. Na filmiku jest Charles ale jako dziewczyna (Catherine) bliźniaczka Alison.

      Usuń
  3. Potwierdzono ,że to nie Ali będzie miała bliźniaczkę ;)

    OdpowiedzUsuń