piątek, 3 kwietnia 2015

Paige jest A



Witajcie w dzisiejszej notce zamieszczam kilka dowodów na to ,że to Paige może być Big A

Zapraszam ciekawych do rozwinięcia+skomentowania,oraz udziału w sondzie"Która kłamczucha mogłaby być twoją przyjaciółką"










1.W odcinku 1x01 na tumblerze <klik> ktoś rozpoznał Paige na pogrzebie Alison.

Marlene powiedziała,że Big A pojawiło się w pilocie,oraz odcinku 3x01,z tego co pamiętam to właśnie wtedy poznaliśmy Paige.



2.Podobno Charles miał okropne dzieciństwo,a właściwie nie miał go w ogóle.Wszyscy myślą ,że chodzi o Jasona,a co jeśli to właśnie o Paige ,która była zmuszana do pływania przez ojca/rodziców,którzy są bardzo surowi.

3.W odcinku finałowym 4B -A przeskakuje z bloku na blok.Jak dla mnie Paige byłaby do tego zdolna.



4.W serialu często pojawia się motyw świnek.Większość kojarzy je z Arią,ale co jeśli chodzi o Paige,która była nazywana przez Ali pigskin?













5.Na końcu odcinka chyba dwóch członków A-Teamu gra w butelkę.Na butelkach widnieją fotografie kłamczuch.Fotografia Emily jest taka sama jak ta z szafki Paige.






6.Można domyślać się ,że Paige pochodzi z zamożnej rodziny,więc chyba nie ma problemu z wykładaniem pieniędzy na cele -A

7.Paige rozdawała kiedyś bransoletki wyglądające jak te ,które dała kłamczuchą Ali.









I co sądzicie?Czy ta teoria zmieniła chociaż trochę wasz tok myślenia?Podzielcie się wrażeniami w komentarzach .XOXO

















4 komentarze:

  1. świetna teoria,musisz mieć niezłą pamięć ,skoro pamiętasz takie rzeczy,chyba ,że poprostu obejrzałaś kilka odcinków na raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od zawsze wiedziałam , że to ona . Ona albo Mayia . Nie wiem dlaczego ale dla mnie były podejrzanymi nr.1 mimo to po ostatnich spojlerach sądze, że A jest obcą osabą , którą widzieliśmy z kilka razy i nawet jej nie pamiętamy . Reżyser specjalnie podkłada nam podejrzanych , żeby nas zmyslić /Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się ,że prawie nikt nie bierze już pod uwagę Paige ,jeśli chodzi o bycie -A

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze wiedziałem że paige ma coś wspólnego z a może to ona , jest jedną osob które mogły chcieć zniszczyć alison i reszte , zawsze ją podejrzewałem tylko na niej nikt się nie skupiał

    OdpowiedzUsuń