piątek, 3 kwietnia 2015

Secret-sekret w piosence?



Witajcie :) Przepraszam was,że post jest tak późno,ale zebrałam się wreszcie i pokonałam wewnętrznego lenia ;P.Ciekawych ,co też dzisiaj dla was przygotowałam ,zapraszam do rozwinięcia,i oczywiście komentarze też są mile widziane:)











W tej notce skupimy się w dalszym ciągu na szukaniu Catherine ,jeśli w ogóle serio ,ktoś taki tak jest.Dzisiaj wpadłam na pewien pomysł,a mianowicie:

Przez jeden komentarz na blogu dowiedziałam się ,że piosenkę czołówkową wykonują dwie siostry:

Catherine i Allison.W teledysku Catherine powierza swój sekret Alison,która przysięga na swoje życie ,że dochowa tajemnicy jednak ta jej nie dotrzymuje.Dziewczyna dusi ją,a później upodabnia ją do siebie.Czy tylko ja zauważyłam ,że robi dokładnie te same rzeczy co tajemniczy ktoś w czołówce pll?(maluje paznokcie,"czesze" ,tuszuje rzęsy.

Na początku wszyscy myśleli ,że osoba którą ktoś się zajmuje jest Ali,jednak ona żyje,a kto był w jej grobie?Bethany Young!Na końcu teledysku do całej piosenki "Secret" martwa Alison ożywa i zaczyna dusić Catherine sznurkiem.Czy możliwe jest ,że Beth ,która miała problemy psychiczne (trafiła do Radley) chciała zabić Ali?Np. dlatego ,że była zazdrosna o Panią D. albo ogólnie o całą rodzine.W odwecie Alison mogła ją uderzyć (łopatą) ,i uciec.Pamiętajmy ,że kłamczuchy nie pamiętają TEJ NOCY do końca...

A wy jakie macie zdanie na ten temat?

2 komentarze:

  1. Corar cześciej zaczełma sie zastanawiać wlaśnie nad takim przebiegem wydarzeńi to w sumie dzięki Tobie , bo przedtem całkowicie o Beth zapomiałam a nad piosenką tytułową nie myślałam . Teraz ze spojleró jasno wynika , że ma być powrót wielu osob o ktorych wczesniej zapomiano np. Cece i mają sie wyjaśnić sprawy zabójst ktore w sumie nie byly do konca wyjaśnione np. Mayia . Ponadto do obsady ma dołączyć nowa osoba i stawiam właśie na Catherine. Jak mowili reżyserzy : Wskazówki są wszędzie a ty świetnie z nich korzystasz ! / Paulina.

    OdpowiedzUsuń